IT Project

Zarządzanie organizacją i Projektami IT

  1. pl
  2. en

WSPIERAMY TWOJĄ WIZJĘ

Usługi dla Dostawcy IT

Korzystaj z wiedzy i 30 letniego doświadczenia w branży IT,  aby Twój projekt zakończył się sukcesem ! 

Zakres usług:

 

  1. Wsparcie w procesie optymalizacji organizacji pod kątem efektywności realizacji Projektów w zakresie:

    1. metodyki

    2. zarządzania zasobami

    3. budżetowania i kontrolingu

    4. standardów dokumentowania Projektów

    5. narzędzi wspierających realizację Projektów

    6. systemu motywacyjnego

    7. comiesięcznego raportowania z realizacji prac

 

  1. Raport: Audyt stanu organizacji do realizacji Projektów obejmujący:

    1. metodykę

    2. standardy dokumentacji Projektowej

    3. organizację Projektu (struktury projektowe)

    4. system kontroli Projektów

    5. narzędzi wspierających realizację Projektów

    6. Podsumowanie oraz rekomendację działań naprawczych i kierunków zmian

 

  1. Dostosowanie i wdrożenie IMS4POs :

    1. dostosowanie metodyki do warunków Dostawcy

    2. wykorzystanie IMS4POs do utworzenia standardów dokumentacji, kontrolingu, RACI, audytów, wzorców metodyki

    3. przygotowanie i wdrożenie narzędzi projektowych implementujących metodykę (DevOps, SharePoint, Teams)

    4. wdrożenie (w tym pakiet dedykowanych szkoleń)

    5. opieka metodyczna podczas pierwszych realizacji Projektu wg IMS4POs

    6. comiesięczny raport z realizacji prac

    

  1. Realizacja Projektu w imieniu Dostawcy w zakresie:

    1. realizacji Projektu zgodnie z Umową oraz uzgodnionym planem z Dostawcą

    2. zarządzania zespołem projektowym Dostawcy 

    3. przygotowania i uczestnictwa w wybranych spotkaniach:

      1. projektowych

      2. Kierowników Projektu

      3. Komitetu Sterującego

      4. wewnętrznych Dostawcy

    4. na bieżąco raportowania Zmian, Ryzyka, Problemów wraz z rekomendacją działań

    5. comiesięcznego raportu z realizacji prac  

 

  1. Wsparcie w realizacji Projektu Implementacji dla Kierownika Projektu Dostawcy w zakresie:

    1. organizacji Projektu i opracowaniu dokumentów projektowych 

    2. rozwiązywania wskazanych przez Kierownika Projektu Ryzyka, Problemów i zagadnień projektowych

    3. na wniosek Kierownika Projektu Dostawcy:

      1. kontrola zgodności działań Klienta/Dostawcy z Umową

      2. opracowanie rekomendacji działań dotyczących Ryzyka i Problemów projektowych

      3. uczestnictwo we wskazanych spotkaniach w tym spotkań z Klientem i Podwykonawcami Dostawcy

      4. opracowanie rekomendacji działań naprawczych

      5. wsparcie przy realizacji i monitorowaniu działań naprawczych

    4. Comiesięcznego raportu z realizacji prac  

 

  1. Wsparcie w procesie optymalizacji i usprawnienia Presales:

    1. opracowanie standardowej dokumentacji z działań Presales

    2. opracowanie szablonów Umów z Klientem, Podwykonawcą, RODO, NDA, różnych typów zamówień 

    3. Weryfikacja składanych ofert w zakresie ich kompletności, weryfikacji budżet, harmonogramów oraz zakresu

    4. comiesięcznego raportu z realizacji prace

 

  1. Wsparcie w procesie negocjacji Umowy z Klientem:

    1. przygotowanie wzorca umowy wg wytycznych z oferty 

    2. mentoring na spotkaniach negocjacyjnych z Klientem

    3. zabezpieczenie interesu prawnego Dostawcy w Umowie

    4. podsumowanie i rekomendacje dla Dostawcy przy realizacji Projektu

    5. comiesięcznego raportu z realizacji prace

 

  1. Raport: Z realizacji Projektu (w tym zagrożonego Projektu):

    1. stan projektu: planowany vs aktualny (zakres, budżet, harmonogram, Ryzyka, Problemy)

    2. Ocena realności wykonania Projektu w zakładanych parametrach

    3. Rekomendacje działań naprawczych

 

  1. Wsparcie przy organizacji/reorganizacji serwisu Dostawcy:

    1. opracowanie procedur serwisowych

    2. budowa zespołu serwisowego (w tym dedykowane szkolenia)

    3. opracowanie i wdrożenie narzędzi wspierających serwis

    4. 3-miesięczny okres monitorowania działań zespołu serwisowego Dostawcy

    5. comiesięczny raport z realizacji prac

 

  1. Szkolenia:

    1. Szkolenia z zakresu Best Practices realizacji Projektów Implementacji ERP

    2. Szkolenia z zakresu Best Practices realizacji Projektów Serwisu 

    3. Szkolenia z metodyki IMS4POs