Zarządzanie organizacją i Projektami IT
WSPIERAMY TWOJĄ WIZJĘ
Korzystaj z wiedzy i 30 letniego doświadczenia w branży IT, aby Twój projekt zakończył się sukcesem !
Zakres usług:
Wsparcie w procesie optymalizacji organizacji pod kątem efektywności realizacji Projektów w zakresie:
metodyki
zarządzania zasobami
budżetowania i kontrolingu
standardów dokumentowania Projektów
narzędzi wspierających realizację Projektów
systemu motywacyjnego
comiesięcznego raportowania z realizacji prac
Raport: Audyt stanu organizacji do realizacji Projektów obejmujący:
metodykę
standardy dokumentacji Projektowej
organizację Projektu (struktury projektowe)
system kontroli Projektów
narzędzi wspierających realizację Projektów
Podsumowanie oraz rekomendację działań naprawczych i kierunków zmian
Dostosowanie i wdrożenie IMS4POs :
dostosowanie metodyki do warunków Dostawcy
wykorzystanie IMS4POs do utworzenia standardów dokumentacji, kontrolingu, RACI, audytów, wzorców metodyki
przygotowanie i wdrożenie narzędzi projektowych implementujących metodykę (DevOps, SharePoint, Teams)
wdrożenie (w tym pakiet dedykowanych szkoleń)
opieka metodyczna podczas pierwszych realizacji Projektu wg IMS4POs
comiesięczny raport z realizacji prac
Realizacja Projektu w imieniu Dostawcy w zakresie:
realizacji Projektu zgodnie z Umową oraz uzgodnionym planem z Dostawcą
zarządzania zespołem projektowym Dostawcy
przygotowania i uczestnictwa w wybranych spotkaniach:
projektowych
Kierowników Projektu
Komitetu Sterującego
wewnętrznych Dostawcy
na bieżąco raportowania Zmian, Ryzyka, Problemów wraz z rekomendacją działań
comiesięcznego raportu z realizacji prac
Wsparcie w realizacji Projektu Implementacji dla Kierownika Projektu Dostawcy w zakresie:
organizacji Projektu i opracowaniu dokumentów projektowych
rozwiązywania wskazanych przez Kierownika Projektu Ryzyka, Problemów i zagadnień projektowych
na wniosek Kierownika Projektu Dostawcy:
kontrola zgodności działań Klienta/Dostawcy z Umową
opracowanie rekomendacji działań dotyczących Ryzyka i Problemów projektowych
uczestnictwo we wskazanych spotkaniach w tym spotkań z Klientem i Podwykonawcami Dostawcy
opracowanie rekomendacji działań naprawczych
wsparcie przy realizacji i monitorowaniu działań naprawczych
Comiesięcznego raportu z realizacji prac
Wsparcie w procesie optymalizacji i usprawnienia Presales:
opracowanie standardowej dokumentacji z działań Presales
opracowanie szablonów Umów z Klientem, Podwykonawcą, RODO, NDA, różnych typów zamówień
Weryfikacja składanych ofert w zakresie ich kompletności, weryfikacji budżet, harmonogramów oraz zakresu
comiesięcznego raportu z realizacji prace
Wsparcie w procesie negocjacji Umowy z Klientem:
przygotowanie wzorca umowy wg wytycznych z oferty
mentoring na spotkaniach negocjacyjnych z Klientem
zabezpieczenie interesu prawnego Dostawcy w Umowie
podsumowanie i rekomendacje dla Dostawcy przy realizacji Projektu
comiesięcznego raportu z realizacji prace
Raport: Z realizacji Projektu (w tym zagrożonego Projektu):
stan projektu: planowany vs aktualny (zakres, budżet, harmonogram, Ryzyka, Problemy)
Ocena realności wykonania Projektu w zakładanych parametrach
Rekomendacje działań naprawczych
Wsparcie przy organizacji/reorganizacji serwisu Dostawcy:
opracowanie procedur serwisowych
budowa zespołu serwisowego (w tym dedykowane szkolenia)
opracowanie i wdrożenie narzędzi wspierających serwis
3-miesięczny okres monitorowania działań zespołu serwisowego Dostawcy
comiesięczny raport z realizacji prac
Szkolenia:
Szkolenia z zakresu Best Practices realizacji Projektów Implementacji ERP
Szkolenia z zakresu Best Practices realizacji Projektów Serwisu
Szkolenia z metodyki IMS4POs