Zarządzanie organizacją i Projektami IT
WSPIERAMY TWOJĄ WIZJĘ
Korzystaj z wiedzy i 30 letniego doświadczenia w branży IT, aby Twój projekt zakończył się sukcesem !
Zakres usług:
Wsparcie w procesie wyboru Dostawcy IT do Projektu Implementacji:
przygotowanie wymagań organizacyjnych i technicznych realizacji Projektu
analiza oferty, metodyki, standardów dokumentacji projektowej Dostawcy oraz narzędzi projektowych
przygotowanie Umowy i negocjacje Umowy, w tym sprawdzenie kompletności Umowy oraz zabezpieczenie interesu prawnego Klienta
analiza Ryzyka, Problemów
rekomendacje dla Klienta w zakresie realizacji Projektu
rekomendacje działań przygotowujących zespół Klienta do realizacji projektu
Raport: Analiza gotowości Dostawcy IT do realizacji Projektu Implementacji, w tym analiza:
Umowy
metodyki Dostawcy
narzędzi wspierających realizację Projektu
standardów realizacyjnych Dostawcy
stopnia przygotowania Dostawcy do realizacji Projektu
Raport: Analiza gotowości Dostawcy IT do realizacji Projektu Serwisu, w tym analiza:
Umowy
SLA i procedur
narzędzi wspierających realizację Projektu
standardów realizacyjnych Dostawcy
stopnia przygotowania Dostawcy do realizacji Projektu
Realizacja Projektu w imieniu Klienta w zakresie:
Kontroli zgodności działań Dostawcy z Umową
Raportowania aktualnego stanu Projektu
Zarządzania zespołem projektowym Klienta
Przygotowania i uczestnictwa w wybranych spotkaniach:
Projektowych
Kierowników Projektu
Komitetu Sterującego
Wewnętrznych Klienta
Okresowego Raportowania z oceny stanu Projektu (Ryzyka, Problemów, harmonogramu, wykonania zakresu i budżetu)
Wsparcie w realizacji Projektu Implementacji dla Kierownika Projektu Klienta w zakresie:
przygotowania organizacji Projektu po stronie Klienta i po stronie Projektu
rozwiązywania wskazanych przez Kierownika Projektu Klienta Ryzyka, Problemów i zagadnień projektowych
na wniosek Kierownika Projektu Klienta:
kontrola zgodności działań Dostawcy z Umową
uczestnictwo we wskazanych spotkaniach, w tym spotkaniach z Dostawcą i Podwykonawcami Klienta
raportowanie aktualnego stanu Projektu
opracowanie rekomendacji działań naprawczych
wsparcie przy realizacji i monitorowaniu działań naprawczych
Okresowego raportowania z oceny stanu Projektu (Ryzyka, Problemów, harmonogramu, wykonania zakresu i budżetu)
Wsparcie w procesie wyboru Dostawcy IT do Projektu Serwisowego w zakresie:
przygotowywania wymagań organizacyjnych, technicznych i parametrów SLA stawianych Dostawcy
analizy ofert, parametrów SLA, standardów dokumentacji Dostawcy oraz narzędzi projektowych
przygotowania Umowy i negocjacji z Dostawcą, w tym sprawdzenie kompletność Umowy i zabezpieczenie interesu prawnego Klienta
analizy Ryzyka, Problemów i rekomendacji do realizacji Projektu
przygotowania zespołu klienta do realizacji projektu
Szkolenia:
Szkolenia z zakresu Best Practices realizacji Projektów Implementacji od strony organizacji Projektu
Szkolenia z zakresu Best Practices realizacji Projektów Serwisu od strony organizacji Projektu
Szkolenia z metodyki IMS4POs
Dostosowanie i implementacja wybranych elementów metodyki IMS4POs.