IT Project

Zarządzanie organizacją i Projektami IT

  1. pl
  2. en

WSPIERAMY TWOJĄ WIZJĘ

Usługi dla Klienta

Korzystaj z wiedzy i 30 letniego doświadczenia w branży IT,  aby Twój projekt zakończył się sukcesem ! 

Zakres usług:

 

  1. Wsparcie w procesie wyboru Dostawcy IT do Projektu Implementacji:

    1. przygotowanie wymagań organizacyjnych i technicznych realizacji Projektu

    2. analiza oferty, metodyki, standardów dokumentacji projektowej Dostawcy oraz narzędzi projektowych

    3. przygotowanie Umowy i negocjacje Umowy, w tym sprawdzenie kompletności Umowy oraz zabezpieczenie interesu prawnego Klienta

    4. analiza Ryzyka, Problemów

    5. rekomendacje dla Klienta w zakresie realizacji Projektu

    6. rekomendacje działań przygotowujących zespół Klienta do realizacji projektu

 

  1. Raport: Analiza gotowości Dostawcy IT do realizacji Projektu Implementacji, w tym analiza: 

    1. Umowy

    2. metodyki Dostawcy

    3. narzędzi wspierających realizację Projektu

    4. standardów realizacyjnych Dostawcy

    5. stopnia przygotowania Dostawcy do realizacji Projektu

 

  1. Raport: Analiza gotowości Dostawcy IT do realizacji Projektu Serwisu, w tym analiza: 

    1. Umowy

    2. SLA i procedur

    3. narzędzi wspierających realizację Projektu

    4. standardów realizacyjnych Dostawcy

    5. stopnia przygotowania Dostawcy do realizacji Projektu

 

  1. Realizacja Projektu w imieniu Klienta w zakresie:

    1. Kontroli zgodności działań Dostawcy z Umową

    2. Raportowania aktualnego stanu Projektu

    3. Zarządzania zespołem projektowym Klienta 

    4. Przygotowania i uczestnictwa w wybranych spotkaniach:

      1. Projektowych

      2. Kierowników Projektu

      3. Komitetu Sterującego

      4. Wewnętrznych Klienta

    5. Okresowego Raportowania z oceny stanu Projektu (Ryzyka, Problemów, harmonogramu, wykonania zakresu i budżetu) 

 

  1. Wsparcie w realizacji Projektu Implementacji dla Kierownika Projektu Klienta w zakresie:

    1. przygotowania organizacji Projektu po stronie Klienta i  po stronie Projektu

    2. rozwiązywania wskazanych przez Kierownika Projektu Klienta Ryzyka, Problemów i zagadnień projektowych

    3. na wniosek Kierownika Projektu Klienta:

      1. kontrola zgodności działań Dostawcy z Umową

      2. uczestnictwo we wskazanych spotkaniach, w tym spotkaniach z Dostawcą i Podwykonawcami Klienta

      3. raportowanie aktualnego stanu Projektu

      4. opracowanie rekomendacji działań naprawczych

      5. wsparcie przy realizacji i monitorowaniu działań naprawczych

    4. Okresowego raportowania z oceny stanu Projektu (Ryzyka, Problemów, harmonogramu, wykonania zakresu i budżetu) 

 

  1. Wsparcie w procesie wyboru Dostawcy IT do Projektu Serwisowego w zakresie:

    1. przygotowywania wymagań organizacyjnych, technicznych i parametrów SLA stawianych Dostawcy

    2. analizy ofert, parametrów SLA, standardów dokumentacji Dostawcy oraz narzędzi projektowych

    3. przygotowania Umowy i negocjacji z Dostawcą, w tym sprawdzenie kompletność Umowy i zabezpieczenie interesu prawnego Klienta

    4. analizy Ryzyka, Problemów i rekomendacji do realizacji Projektu

    5. przygotowania zespołu klienta do realizacji projektu

 

  1. Szkolenia:

    1. Szkolenia z zakresu Best Practices realizacji Projektów Implementacji od strony organizacji Projektu

    2. Szkolenia z zakresu Best Practices realizacji Projektów Serwisu od strony organizacji Projektu

    3. Szkolenia z metodyki IMS4POs

 

  1. Dostosowanie i implementacja wybranych elementów metodyki  IMS4POs.